Opony 225/40 R18

wilhelm, 14.07.2010, 22:28 « poprzedni - następny »

wild_weasel

Teraz ja odgrzeję kotleta :)
Gentlemen, jakieś nowe wnioski? NeroN, kupiłeś CSC3/5? Jak się spisały, jakie wrażenia?
Szykuję się właśnie na takie, ale chodzą mi po głowie jeszcze Vredsteiny, ewentualnie Goodyear . Kasa w zasadzie podobna, bo przy 600zł/szt - 50zł nie odgrywa wielkiej roli...

T

Vredstein to niższa klasa raczej niż Continental.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl

wild_weasel

Czyli alternatywy zbyt dużej raczej nie ma, tak? Conti - i będzie pan zadowolony? :)

T

Powiem tak — na forach racingowych polecają głównie Conti, Bridgestona i ostatnio też jakiś model Michelina. Oczywiście z normalnych opon. Z semislicków — Toyo i Federal. Myślę, że wiedzą co mówią. :)

PS. Z tańszych popularne są jeszcze te "deszczowe" Uniroyale.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl

Venomus

Możecie jakieś oponki polecić, które będą długo żyły i dobrze się kleiły. ?

Obecnie mam Bridgestony Potenza S001 i wytrzymały 6000km, także porażka. Zostało 0,7mm z przodu, z tyłu 5mm. Także tył pewnie jeszcze wytrzyma do końca sezonu. Ale przodu praktycznie nie ma.

Jako, że kilka razy w sezonie odwiedzam różne tory kupiłem sobie na przód Federale 595 RS-R. Kleją bajecznie jak się rozgrzeją, niestety to semi-slicki i na mokrym, nawet wilgotnym już ich nie ma.

Także zastanawiam się nad nową parą na przód, ale chyba wezmę od razu komplet co by mieć na obu osiach to samo.

Chłopaki z Klubu Cougara polecają:TOYO T1R, Vredestein Ultrac Sessanta, Goodyear F1

Tutaj w temacie wyczytałem praktycznie to co wszędzie czyli Bridgestone, Conti itp. Niestety po mnie widać, że Bridgetone w masakrycznym tempie się kończy, jak są nowe pięknie kleją, na mokrym żadnej różnicy.

Ja osobiście szukam opon, które połączą właściwości Potenzy S001, ale żeby przynajmniej wytrzymały z 20tyś km. Co pół roku nie chce mi się wymieniać opon, a wszyscy wiemy ile kosztują. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.www.cougarklub.pl
www.cougarklub.org
Pozdrawiam Wszystkich Patryk :D

NeroN

Na ulicy wykończyłeś opony po 6kkm czy po torzem bo jak po torze to długo, albo zdejmij gips z nogi...
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

Venomus

No niestety noga ciężka, na torze na nich byłem 3 razy. Już przed 3 wjazdem na tor było tylko 2mm. Czyli każdy wjazd na tor to ok 1,5mm bieżnika. Innym co jeździli po torze, 2-4 mm schodziły. Czyli Bridgestony ponad 3 razy szybciej się kończą i tak. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.www.cougarklub.pl
www.cougarklub.org
Pozdrawiam Wszystkich Patryk :D

NeroN

Chyba dłużej, ja po jednym wypadzie na tor traciłem prawie całe Yokohamy, albo T1R.

« Dodane: 20.07.2012, 15:01 »

Poza tym jak na nich śmigasz na torze to nie ma się co dziwić - musza być dwa komplety - nie kupisz opony która przeżyje coś takiego i będzie uniwersalna.

Fedki albo Toyo.

Zaletą T1R jest bdb cena w stosunku do jakości trzymania opony - ale ściera się dość szybko.
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

krzychur1

Ja ze swojego doświadczenia polecam Continentale sport contact na początku jeździłem na sport contact2 w foce mk1 2.0 zetec :P A później kupiłem nowszą wersję do kolejnego samochodu i w każdym byłem z nich zadowolony do użytku codziennego ze wskazaniem na szybką jazdę bardzo dobrze trzymała w zakrętach a i przy przyspieszaniu mocniejszym fwd dieslem nie było problemu :) A na tor to myślę że Federale albo Toyo r1r albo r888 ;)

T

Co do Federali, to z ostatnich doniesień na SR wynika, że są to opony kiepskie przed rozgrzaniem, tzn. gorsze od cywilnych sportowych opon w stylu właśnie CSC. Czyli, tak jak pisze krzychur1, jest to oferta typowo na tor.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl