Nowe auto dla mnie

Tomasz, 10.12.2018, 23:32 « poprzedni - następny »

Tomasz

Jeździłem XF SV8 z 2008. Rewelacyjne auto, jeśli chcesz sedana.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl

zajc

Cytat: Rijndael w 06.01.2019, 21:20
Jeździłem XF SV8 z 2008. Rewelacyjne auto, jeśli chcesz sedana.
To dobrze usłyszeć taką opinię o tym aucie od kogoś, kto miał okazję przetestować.

kalapior

Ja bym brał coś takiego.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Nie wiem po co ładować 100k w samochód, na którego naprawy wydasz drugie tyle.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Jak znaleźć zgubiony telefon komórkowy?

Tomasz

15.07.2019, 20:47 #23 Ostatnia edycja: 15.07.2019, 21:07 by T
Naprawy będą trochę kosztowały (ale raczej na pewno nie 100k, żeby tyle wydać, musiałbym 2x wymienić silnik w Porsche i jeszcze sporo by zostało), ale za to takie auto nie traci już na wartości, co też jest kosztem.

Tak czy siak poszukiwania trwają. Niestety trudno znaleźć coś sensownego. Prawie każde auto okazuje się złomem.

« Dodane: 15.07.2019, 21:07 »

I jeszcze jedna sprawa. Mam Skodę Octavię, która jest bardzo funkcjonalnym autem i doskonale nadaje się do jazdy po mieście czy przewiezienia czegoś. Więc nie potrzebuję auta "do jazdy". Szukam czegoś dla przyjemności i bardzo małych przebiegów. I dlatego ten samochód nie powinien już tracić na wartości. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl

merinon

I jak tam poszukiwania na co się zdecydowałeś?

Tomasz

Mam kilka typów.

Niestety nadal nic nie kupiłem. Auta okazują się albo po mocnym wypadku albo w ewidentnie złym stanie technicznym, a ostatnio miałem do czynienia nawet z wadą prawną.

Nie jest to prosty temat, niestety. Rynek na takie samochody w Polsce jest bardzo niewielki i po prostu nie bardzo jest z czego wybierać.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl

Tomasz

A co byście powiedzieli na M6? Stosunkowo łatwo teraz kupić coś takiego i wydaje się, że cenowo są "w dołku". Ok. 90k za supercar wydaje się bardzo dobrą ceną. Chodzi oczywiście o E63 czyli wersję z V10.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl

sseebbaa1

Silnik V10 jest wręcz ekscytujący i już dla samych wrażeń dźwiękowych jak z F1 warto rozważyć ten samochód.
Ale - moim zdaniem - koniecznie ze zmianą wydechu. Oryginalny wydech, który słyszałem maskuje całą agresję tego silnika. Natomiast już niewielkie uwolnienie dźwięku powoduje, że rozmawiamy o całkiem innym samochodzie.
M6 obok rozważanego Caymana oraz Jaga XK jest super wyborem. Z tym, że ja bym Cię namawiał na ponowne rozważenie możliwości zakupu obecnej generacji Mustanga GT 5.0. Mustang daje baaardzo duże możliwości tuningowej zabawy, a z forum wiemy, że lubisz takie wyzwania! :) No i zakup Mustanga spowoduje, że zostaniesz w rodzinie :stupid:
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

Tomasz

08.12.2019, 16:54 #28 Ostatnia edycja: 08.12.2019, 21:30 by Rijndael
Raczej z wydechem nic bym nie robił, takie auto chciałbym zachować w oryginale. Każdy tuning w M6 E63 to przyszła utrata wartości. Poza tym dla mnie jedyny powód do modyfikacji wydechu to zwiększenie mocy, większy hałas z wydechu uważam raczej za wadę niż zaletę. :)

Problemem w M6 jest za to skomplikowany silnik, obawiam się trochę kosztów ew. awarii. W przypadku XKR czy nawet Caymana S jest to potencjalnie dużo mniejszy problem. Silnik w Jagu jest prosty i popularny, natomiast dobry niezależny serwis Porsche mam 3 km od domu. :)

Co do Mustanga to raczej nie. Te auta niestety bardzo mocno tracą na wartości. Zobacz ile w tej chwili warta jest poprzednia generacja Mustanga GT. Natomiast w przypadku Porsche czy BMW z serii M wygląda to tak, że te auta tanieją gdzieś do okolic 100k i już tam pozostają. Czyli kosztem eksploatacji są "tylko" naprawy i ubezpieczenie, a w przypadku Mustanga należałoby doliczyć potężną utratę wartości na przestrzeni kilku lat. Dodatkowo, przy całej mojej sympatii do tego auta, to jednak jest trochę inna bajka niż M6 czy nawet XKR. Wystarczy spojrzeć na relacje cen nowych aut. Mustang GT jest 2x tańszy (jak nie lepiej).
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl

Tomasz

A tutaj test takiego M6 E63:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć film.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl