Pomoc przy zakupie używki seat leon lub vw passat b5

weksla, 30.06.2012, 15:03 « poprzedni - następny »

weksla

30.06.2012, 15:03 Ostatnia edycja: 30.06.2012, 23:18 by weksla
hej.
Z racji tego że nie znam się na samochodach koncernu vw, a zostałem poproszony o pomoc przy zakupie któregoś z w/w aut przez mojego kolegę, zupełnego laika w dziedzinie motoryzacji.
Samochód mam być w cenie max 13.000 więc w grę wchodzą z tego co się orientowałem jedynie modele z początku produkcji. co do silników to sam nie wem może być benzyna może być tdi. Poradźcie na co w tych modelach zwrócić szczególna uwagę, poza rzeczami typowymi czyli wypadkowość korozja, przebieg i ogólny stan. pozdrawiam i proszę o pomoc.

« Dodane: 30.06.2012, 23:18 »

I jak nikt nic nie podpowie?






Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

WojtasS

w leonie masz tańsze zawieszenie. Optymalnym wyborem będzie TDI 90 lub 110km ma odpalać od strzała nie tak jak TDCI tylko od 1 lub 2 przekręcenia wału. Reszta to standard jak w dieslu turbina sprzęgło
Niech Gra Muzyka i GAAAZ Do Dechy! ]:->
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z433/4337609/big/1.jpg

T

B5 ma drogie zawieszenie, z przodu wielowahacz jak w A6. Co do silników to TDI w B5 zwykle będzie miało już gigantyczny przebieg, ale z kolei jest pewnie trochę trwalsze od silników benzynowych. Tak czy siak silnik trzeba dokładnie sprawdzić. 90-konne TDI i benzynowe 1.6 odradzam, bo to zupełnie nie jedzie.

Notabene ja bym B5 nie kupował, jest dużo ciekawszych aut w tej cenie znacznie lepiej wyposażonych i przede wszystkim mniej wyeksploatowanych...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl

przemas10m

ale za 1000 wrzucasz caly komplet mayle hd czyli wzmacniane i masz spokoj na przynajmniej 80 tys km w passacie