Poszukiwane minimum dwie osoby chętne na zakup regulatora do świateł dziennych

weksla, 19.02.2011, 16:34 « poprzedni - następny »

weksla

Cięcie wiązek to najmniejszy problem, Audi stosuje to rozwiązanie juz od dawna, to raz a dwa auta mk3 na skandynawie miały DRL w ten sposób zrobiony fabrycznie więc nie ma problemu
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Polarny

Cytat: Oktan w 20.02.2011, 13:09
mnie tylko jedna rzecz martwi w tym rozwiązaniu:
owszem pomysł prosty i dość ciekawy, jednak jak to wszystko się ma do OŚLEPIANIA INNYCH kierowców ?!?! przecież w "długich" nie macie kształtowania światła jak w "mijania" - czyli świeci na obie strony tak samo ??

tak wiem, to mają być "dzienne", jednak mogą być problemy z policemajstrami

I tutaj poruszyłeś ważny temat.
Otóż światła mijania skierowane są w dół, bo mają oświetlać drogę. I testy dowiodły, że ich skuteczność podczas jazdy w dzień jest bardzo niska. Dlatego stosuje się LEDy, które kieruje się prosto, albo światła do jazdy dziennej, które tak samo są skierowane. Jak wspomniałem Audi w modelach A4, A6, A8 bez dodatkowych świateł dziennych stosuje właśnie światła drogowe o pomniejszonej mocy. Dzięki temu widoczność w dzień jest dobra. Tak naprawdę w dzień nawet normalne długie nie oślepiają.

weksla

Regulatory świateł dziennych mam już u siebie, także rozdam wam na zlocie. Mam nadzieję, że załapiemy się na montaż przy okazji
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

T


Admor85

weksla -> kombinujesz i jeszcze innych na to namawiasz  ???

Światła długie mają to do siebie że są długie  :D Zastanawialiście się dlaczego światło długie świeci tak mocno pomimo tych samych żarówek ?? A no dlatego że promień jest inaczej odbijany (ogniskowa się to chyba nazywało) a i ustawienie jest troszkę bardziej do góry niż w światłach mijania (mocowanie odbłyśnika na 3 śruby). Po zastosowaniu tego badziewia będziecie lampić ludziom po oczach tylko trochę słabiej. Kolega Polarny poruszył temat AUDI otóż w audi jest coś takiego jak automatyczne poziomowanie reflektorów w trybie jazdy na światłach dziennych (coś podobnego co wy macie do ksenonów) i w momencie załączenia tego trybu zapalają się długie oczywiście słabiej po czym reflektor zjeżdża trochę w dół żeby nie świecić ludziom po oczach. Steruje tym komputer a programuje się to VAGiem w serwisie. Ident patent w Mietkach MLach  robili.
Zwykłe żarówki się grzeją przez co w lecie będzie im bardzo ciepło a w Długich jest mniej miejsca niż w mijania przez co jeszcze im cieplej a co za tym idzie będą się często jarać. Kontrola drogowa i po dowodzie a o przeglądzie to bez łapówki zapomnijcie.

Jedyne zastosowanie tego czegoś widzę u Cinkciarza w jego biksenonach. Zamiast żarówki fajną żarówkę diodową i dzienne są :D a długie to i tak z ksenona lecą.

Cinkciarz

najpierw trzeba bixenony naprawic tzn startery zamowic a dopiero potem można mysleć o takim bajerku :D

weksla

Ehh Admor nie masz racji do końca, z uwagi na to że:
Mondeo mk3 miały seryjne instalacje do Świateł dziennych właśnie na tej zasadzie działających. było to tylko w autach na skandynawie fabrycznie uaktywnione, a w pozostałych jest ale nieuaktywnione. Także mogą mi skoczyć, ooo tyle mogą mi zrobić:D

Admor to znaczy ze nie oge liczyć na Twoją pomoc przy instalacji tego, eee chyba taki nie będziesz heheheh
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Admor85

To że tego nie popieram nie znaczy, że nie założę  ;) Pomyślimy za niedługo nad tym tematem.  8)

weksla

w takim razie jestem pierwszym klientem:) zamawiam pierwszy wolny termin, daj znać kiedy będziesz miał czas
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

GaBB

A ja u siebie już założyłem. Proste i łatwe. Czasochłonne ciut i jedna rzecz irytuje :P Przeciągnięcie kabla z 12v po stacyjkowego do komory silnika :) Ale da się, działa. Ja u siebie zamontowałem samo pudełko urządzenia w obudowie aku pod maska - wg mnie najlepsze miejsce montażu :) i podłączenie tylko 5 kabli z czego 2 na +12 długich, jeden na +12 mijania, masa, i właśnie +12 postacyjkowe. Lampki włączają sie po uruchomieniu silnika. Świecą, widać ale zupełnie nie rażą. Także bardzo fajna modyfikacja :)